مادرانه

نی نی گلم

1392/7/19 18:15
نویسنده : ز-م
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جونقلب

مامانی دوشنبه رفتم دانشگاه هر کدوم از دوستام من و دیدن گفتن وای چه شکمت بزرگ شده نی نی داری!!!؟؟؟؟ گفتم نه به خدا خلاصه چندتایی که گفتن پیش خودم گفتم نکنه واقعا خبری باعث شد با اعتماد به نفس برم یه بی بی بخرم که از شانس اونم یه خط خیلی کمرنگ افتاد منم دیگه یه جورایی مطمین شده بودم که شما تو دلمی ولی فردا گذاشتم منفی شد دیروزم صبح دوباره کمرنگ شد بعد رفتم آزمایش دادم ولی نگو الکی بود چون بعد پری اومدناراحت

اینم بی بی اولhttp://www.8pic.ir/images/39117900032372264073.jpg

اینم بی بی آخرhttp://www.8pic.ir/images/85781368574761225400.jpg

بابایی ام خوشحال بود فکر میکرد اومدی تو دلم بهم اس ام اس داده بود سلام اس بچه به مادر اگه من و روز اول ببینی چی میگی بهم مامان جونفرشته

منم نوشتم که میگم عزیزم واسه اومدنت لحظه شماری کردم خیلی دوست دارم نی نی گلمبغل

 کلی ناراحت شدم و گریه کردم چرا نمیای آخه !؟؟

این ماه دوباره باید برم پیش دکتری....

فدات شم زودی بیا دیگهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد