مادرانه

دخترم پسرم

1392/7/1 21:24
نویسنده : ز-م
173 بازدید
اشتراک گذاری

بازم سلام...

عزیز دلم دایی  میگه آبجی کاش نی نی تو پسر شه منم گفتم نه عزیزم دخترم خوبه یعنی اگه دختر شه دوستش نداری میگه نه مگه میشه دوسش نداشته باشم دخترم خوبه مثل دخمل آبجی ولی من چون داداش ندارم میگمنیشخند

راسش خانواده بابایی پسر دوستن و دوست دارن توام پسر شی البته اونا نمیدونن من تورو به این زودیا میخوام!!چشمک

ولی از این اخلاقشون ناراحت میشم این حرف خیلی بداوه

من و بابایی واسمون مهم نیست تو چی باشیniniweblog.comniniweblog.com

فقط از خدا جونم میخوایم یه نی نی سالم به ما بدهniniweblog.com

راسش یکی از فامیلا واسم خواب دیده میگه از همه چی دوتا داشته و یه عطر آبی و صورتی داشتی برای همینم میگه تو هروقت نی نی بیاری دوقلو ویه دختر و یه پسر میشه!!

نمیدونم فکر میکنم سخت شه اونجوری ولی هرچی صلاح همون شه

روزی رو که تورو بفهمم هستی به مامان جون و خاله جون زودی میگم آخه خیلی خوشحال میشنniniweblog.com

ولی به بابایی میگم اول صدای قلب نی نی و بشنویم بعد به خانوادت بگیم ولی قبول نمیکنه!قهر

خدا جون هروقت صلاح دیدی بهم نی نی بده ولی زودی  بدی بهترخجالت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد