مادرانه

منتظر هدیه خدا

1392/8/15 19:19
نویسنده : ز-م
101 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

خوبی مامان جان؟ پیش خدا جونی خوش میگذره فدات شم باز نیومدی؟؟

دیشب یه خواب خوب دیدم خواب دیدم آزمایش بارداری دادم و مثبت ولی خیلی بتا بالا بود خاله جونی میگفت نه امکان نداره انقدر زیاد باشه حتی عددشم یادم 761 بود که دکتر گفت 2 قلو و منم کلی از شوقم گریه کردم واااااااای که چقدر خوب بود کاش واقعی بود ولی ظهر این پری لعنتی اومد ایششششششششششش خواب زن خوب چپ دیگه!!! بهههههههههله

مامان جون به خدا بگو مامانم خیلی ناراحت بزار برم دیگه بگو مثل چشماش از من مواظبت میکنه

شیرینی من زندگی من انتظار بس دیگه طاقت ندارم الان ٤ ماه منتظرم مامان جانناراحت

خدا جون هدیه منو بده دیگه خجالت

عیبی نداره بازم صبر میکنم این ماهم قرار برم پیش دکتر مغازه تا تورو زودتر بتونم از اون بالا بیارم پایین بههههههههههههلهماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد