مادرانه

ما دو نفر

1392/10/7 20:21
نویسنده : ز-م
94 بازدید
اشتراک گذاری

شکلک های محدثه جون

 

سلامی دوباره به عزیز دلم مامانی الانی که من انتظار تورو دارم میکشم فقط 19 سال دارم وبابایی27 خوب من متولد فروردین 73هستم و بابایی اسفند64 و ما 20 خرداد1390 عقد کردیم که بهترین اتفاق زندگیم رقم خورد 14 شهریور 1391 عروسی کردیم که خیلی روز شیرینی بود وای که چقدر بابایی و دوست دارمniniweblog.com

بابایی فوق لیسانس عمران داره وزمانی که عقد کردم موقع پایان نامش بود به خاطر نامزد بازی یکمی طول کشید یعنی 2 ترم تموم کرد وگرنه بابایی زرنگ ها طفلی از بس منو گردوند از درسش عقب موند والانم که سرباز و 2 ماه دیگه تموم سربازیش و داره واسه نظام مهندسی ام میخونه ایشالا سال دیگه ام دکتراشو بخونهniniweblog.com

 

منم که الان ترم آخر فوق دیپلم معماری هستم و چون دکتر جونی گفته الان بزارم شما بیاید میخوام زودی بیای و بعد برای لیسانس بخونم بههههههههههههله بابایی ام کلی منو تشویق میکنه

توام ایشالا مامانی و اذیت نمیکنی و مامانی ام درسشو خوب میخونهniniweblog.com

 

ما روزای سختی و باهم گذروندیم ولی گذشت و ایشالا از این به بعد روزهای خوب و خوشی رو در پیش داریم

آقا جون واسه ما یه خونه خریده و خداروشکر مستاجر نیستیم و ماشینم داریم درست پیش خونه مامان جونینا نیست و از این لحاظ برای من سخت ولی خوب بازم خدارو شکر

مامان جون مواظب خودت باشیا

بووووووووووووووووووووس ازطرف من وباباییniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد