مادرانه

هفتمین ماه انتظار

1392/10/25 0:09
نویسنده : ز-م
82 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم خیلی دلتنگتم شدی واسم یه ستاره که تو آسمون هرچقدر دستمو دراز میکنم بگیرمت نمیتونم شدی واسم مثل بارون که حسش خوب آرامش داره ولی هروقت دستمو باز میکنم بیش از چند قطره نمیتونم بگیرم شدی واسم مثل یه ترانه که از شنیدنش خوشحال میشم آروم میشم میرم تو رویاهام ولی وقتی به خودم میام میبینم تو نیستی شدی واسم مثل برف از اومدنش خوشحال میشم میرم یه آدم برفی خوشگل درست میکنم ولی چند ساعت بعد اون آب میشه و در آخر فقط منم که میمونم بی تو مامان جون دوست دارم محبت مادرانه را تجربه کنم به نظرم بهترین و زیباترین حس دنیاس آرامش بخش ترین لحظه هاس چقد دوست دارم نوازشت کنم‚ تو بغلم بگیرمت و ساعت ها بوت کنم بوی عطر تنت بهترین حس دنیاس‚اون روزا دور نیست فدات شم بلخره خداهم در رحمتش و به رومون باز میکنه در این لحظه هایی که نبود تو آزارم میده فقط بابایی هست که بهم امید میده بیشتر صبر کنم بابایی بهترین زندگی من‚بهترین اتفاقی که تو زندگیم افتاد وجود اون‚بیا تا عاشقانه هامونو با هم بسازیمniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد