مادرانه

دلنوشته من

1393/1/20 0:26
نویسنده : ز-م
66 بازدید
اشتراک گذاری

یعنی میشه منم یه روزی مادر بشم

یعنی میشه.....

منم یه روزی برم بی بی بزارم مثبت شه دوتا خط پررنگ بعد یه جیغ بزنم برم بدو بدو به مامان و خواهرم زنگ بزنم مژده بدم بعد شوهری و سورپرایز کنم

بعدم یه آزمایش خون با بتای بالا

بعد با همسری بریم سونوگرافی صدای قلبشو بشنومو بشه برام زیباترین آهنگ دنیا

روز به روز شکمم بزرگتر شه و من هی نوازشش کنم

لگداشو حس کنم روز به روز این موجود کوچولو تو وجودم  رشد کنه و از من تغذیه کنه و بشه عشقم

ودر آخر بعد 9 ماه

بتونم این هدیه آسمونی و ببینم و اولین کسی باشم که بوسش میکنم

بعد بهش شیر بدم و تو آغوشم ساعت ها بوسش کنم و قربون صدقش برم

دستای خوشگل و کوچولوشو بگیرم تو دستم و تمام وجودم گرم بشه

خودم ناخوناش و بگیرم حمومش کنم و باهم آب بازی کنیم موهاشو نوازش کنم و ببویمش

باهاش حرف بزنم و اون بخنده و من غرق شادی بشم

شاهد تمام رفتاراش روز به روز بشم

و روزی برسه که من عقب وایستم و اون بتونه تاتی تاتی بیاد بغلم و بهم بگه مامان  و اون روز بشه بهترین روز زندگیمو تمام خستگی هایی که واسه اومدنش کشیدم در بیاد

دلم میخواد وقتی از خواب بیدار میشه و میترسه بیاد پیش من و تو بغلم آروم شه

دلم یه نی نی ناز و مهربون مثل پدرش میخواد

دلم میخواد واسش لالایی بخونم و بخوابونمش و ساعت ها بشینم فقط نگاهش کنم

یعنی میشه یه روزی منم مادر بشم!!!!؟؟؟؟؟؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد