مادرانه

بدون عنوان

1393/2/31 15:43
نویسنده : ز-م
34 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون بلخره رفتم آزمایشامو دادم و  28 ام بابایی مرخصی گرفت با هم رفیم جمهوری واسه عکس رنگی آخه دکتر حون آدرس اونجارو داد مامانی زیاد درد داشت ولی خوب قابل تحمل بود بعدش دیگه دردش رفت فقط گاهی دلم تیر میکشه 29 ام خودم رفتم با آزانس جوابشو گرفتم  آقای آژانسی بیچاره پا نداشت و با دستاش رانندگی میکرد خیلی تعجبم کردم بیچاره آقاهه!!

جوابم خدارو شکر خوب بود و لوله باز بود  فقط یه چیزیش

نوشته بودعلایم تورم در مخاط کانال سرویکس مشاهده شده این یکم ناراحتم کرد

خلاصه از اونجام با مترو رفتم خونه مامان جونیینا و دیرزم صبح با بابایی منو رسون دکتر و خودش رفت سرکار که از شانس بد من  عمومو دیدم اومده بود واسه زنش وقت بگیره اینم شانس بد من دیگه الکی گفتم واسه چکاب اومدم ولی فکر کنم تابلو شدم  خلاصه که مامان جون رفتم پیش دکتری و دکتری بازم گفت همه چی خوبه برو اقدام یه شب در میون داروام نمیدم اگه بدم دوقلو چهارقلو پنج قلو میشه بعدم خطر سقط داره بعد سنتم کمه اگه یچیزی بشه میتونی از من شکایت بکنی  گفت گریه نکنیا برو اقدام کن الانم لوله هات قشنگ باز شده برو تا مرداد بعدش بیا اگه نشدی  هیچی دیگه منم اومدم و بعدم با خاله رفتیم بازار جمهوری

مامان جون و خاله میگن حس میکنیم تو این ماه حامله ای مامان جون میگه خواب دیدم تو و زنعمو دارید روسری میخرید زنعمو که حاملس ایشالا که توام میشی

چه بدونم هرچی صلاح خدا فقط یه بچه سالم بهم بده هروقت میخواد بده شما ماماناهم واسم دعا کنیدniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد