مادرانه

رویای زیبای من

1393/2/13 23:58
نویسنده : ز-م
79 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رویای زیبای من

الان 3 ماه هست پری نیومده این پری هیچوقت نشد درست بیاد دکتر آمپول پروژسترون داد زدم وقتی رفتم آمپول بزنم انگاری تورو دارم و داشتم از دست میدادم خیلی ناراحت بودم ولی تموم شد و الان  5 روز گذشته و بازم پری نیومده منتظرم تا بیاد برم عکس رنگی و آزمایش بدم ولی نمیاد که!

مامان جون خسته  ام خیلی خسته ام دوست دارم بشینم ساعت ها گریه کنم دارم عذاب میکشم با دیدن بچه ها و زنای حامله میمیرمو زنده میشم منم دلم میخواد مادر شم خدایا این چه دردی بود بهم دادی امروز به بابایی میگم احساس میکنم قلبم خالی دیگه حس ندارم وکلی گریه کردم بایایی بغلم کردو دلداریم داد کمی آروم شدم

نفسم همه آشناهامون مادر شدن نزار منم حسرت بکشم بیا

منتظرتم  زندگی با تو شیرین تر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد