مادرانه

1 سال انتظار

1393/5/1 1:25
نویسنده : ز-م
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان جون برات از کجا بگم خبرای خوب خبرای بد؟؟

خبر خوب خونه خریدیم خیلی خوشحالم ایشالا قدم گلتو تو اون خونه بزاری خبر بد باز یکی از فامیل هامون از دنیا رفت یعنی باز یه بچه 6 سال بی مادر شد خدا بیامرزتش زن خوبی بود خیلی ناراحت شدیم براش

 اما در شب های قدر تورو با تمام وجودم خواستم از خدا با بند بند احساساتم نفسم دیگه برام نفس نمونده هروز یکی از فامیل ها مادر میشه ولی من هنوز در حسرتم سخت مامان جون سخت وقتی میبینی دلای بقیه پر دل تو خالی دلی که 1 سال بیتاب خدایا دلم معجزه میخواد خدایا تو رو به فرق شکسته حضرت علی دامن من و دوستامم سبز کن زنعموم خواب دیده من حامله ام آخ خدا یعنی میشه خدایا دلم شاد بودن میخواد خدایا دیگه جون ندارم بهم جون بده من از تو میخوام فقط از خودت مگه نمیگی هرچی میخواین بگین بهم خوب دارم میگم پس چرا نمیدی میدونم حتما حکمتی داره ولی این حکمت خیلی طولانی شد برام خدایا فقط 3 روز مونده به پری نا امیدم نکن بند بند وجودم داره خورد میشه خدایا کمکم کن خواهش میکنم یه کودک سالم و صالح نصیبم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد