مادرانه

خدایا دلگیرم ازت

1393/4/16 1:29
نویسنده : ز-م
303 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بازم بعد کلی امید نیومدی دلم خیلی گرفته خدایا آخه چرا  این همه انتظار باید بکشم خدایا تو که میدونی من چقدر بچه دوس دارم چرا اینجوری امتحانم میکنی همه ی دوست و آشنا رو میشنوم که باردارن خدایا این روزا دیگه خیلی بغضم میگیره خدایا منم میخوام مادر شم هیچ نمیتونم تصور کنم که منم باردار شم مامانا بارداری چجوری وقتی برای اولین بار میفهمین باردارین چجوری؟ وقتی برای اولین بار صدای قلب نی نی تونو میشنوین چجوری ؟ وقتی شکمتون بزرگ میشه چجوری؟ وقتی تکوناشو میفهمین چجوری ؟ وقتی برای اولین بار میبینینش چجوری؟ وقتی  شیر میدین چجوری ؟ اینا چجور حسی ان ؟! من حتی نمیتونم تصورشون کنم انگار یه رویان یه رویای دست نیافتنی وقتی میشنوم کسی حاملس میگم چجوری چطور یه بچه میشه تو وجود آدم رشد کنه!؟ یکی بگه این جسا چجوری ؟؟؟

خدایا دلگیرم ازت چرا این نعمت و به بعضیا میدی به بعضیا نه مادر شدن حق هر زنی چندوقت پیش با شوهری رفتم بیرون کلی گریه کردم و اون دلداریم داد تا کی باید اشک بریزم خدا مگه یه آدم چقدر صبر داره تا کی باید حسرت بخورم

منم کلی رویا دارم واسه بچم خدایا تو زندگیم اشتباه زیاد کردم ولی خوب همه میگن تو بخشنده ای منم توبه کردم میگن تو هر گناهی و میبخشی نکنه هنوز منو نبخشیدی !؟

این روزا چشام بارونی تورو به این ماه عزیز من و دوستامم از انتظار دربیار  امروز دلم خیلی گرفت آخه همه مادر شدند دیگه وقتی میشنومم دست خودم نیست میشکنم یهو بغض گلومو میگیره بزور خودمو نگه میدارم ولی گلوم میسوزه و لبخند مصنوعی تحویلشون میدم همه ازم سراغ بچه میگیرن و من دروغ میگم میگم زود نمیخوام آخه چطور بگم یه سال منتظرم گاهی میزنه به سرم دوست دارم به همه بگم تا دعام کنن ولی نمیشه دوستای گلی که وبلاگمو میخونین شما واسم دعا کنید

خیلی خسته ام خیلی...

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

ساناز
16 تیر 93 1:37
این امتحان الهی است که انشالا ازش سربلند بیرون میاین میدونم سخته ولی انشالا بزودی خبر خوش نی نی دارشدنتونو میزارین
ز-م
پاسخ
مرسی عزیزم امیدوارم سربلند از این امتحان بیرون بیام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد