مادرانه

مرداد ماه خوبی بود...

1393/6/6 11:10
نویسنده : ز-م
105 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام مامانی ماه مرداد خیلی ماه  خوبی بود دوست عزیزم رکسانا  مامان شد خیلی خوشحال شدم بهترین خبر بود  و بعد چند روز دوست عزیزم آیسان هم مامان شد که عالی تر شد خیلی امیدوار بودم توام بیای آخه سفت و سخت اقدام کردم ولی نشد مامان جان حتی شبش رفتم واسه بابایی کادو خریدم گفتم با بی بی مثبت میدم ولی یه شب قبل پری بی بی منفی شد و فرداشم سر وقت پری اومد دوباره غصه ام زیاد شد بازم خدا منو لایق مادر شدن ندونست بگذریم...

خونمونو داریم خوشگل میکنیم تا چند روز دیگه میریم خونمون فدای بابای نازت بشم که واسم سنگ تموم گذاشته

کل خونوادرو خسته کردیم همه سخت مشغول  کمک کردن به ما بودن تا چند روز دیگه قرار بریم مسافرت با خانواده بابایی خیلی به سفر احتیاج داریم من و بابایی خیلی خسته ایم از طرفی ام خیلی وقت مسافرت نرفتیم ولی فکر نکنم اونجا خبری از اقدام باشه بعدم روزای اصلی اقداممغمگین از طرفی سالگرد عروسیمونم هست چه بد کاش دوتایی بودیم  کسی باهامون نبوددلخور

به گفته دکترم این ماه آخرین اقدامو دارم ولی میخوام برم پیش یه دکتر دیگه

راستی امروز روز دختر تبریک به همه مامانا تبریک به نی نی دخملی های گلتونمحبتبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مادرانه می باشد